T o r s d a g 2011.02.03


we♥it


Jag är trött, tröttare, tröttast, den här torsdagen. Skönt att det alldeles snart är helg, i eftermiddag för min del, wiiie. Huvudet har yrat hela natten så jag antar att det är därför jag är trött, jag har inte riktigt fått ordentlig sömn fast jag hade behövt. Kanske är jag lite pirrig inför tandläkaren som jag ska till idag också.


Igår var vi på ett härligt och lovande möte med syskonen Brogren inför examensarbetet, det känns riktigt bra. Vi var alla samma plan vad gällande saker och ting så det här kommer bli finemang alltså. Det är nästan så att jag längtar efter att få komma igång :)


Dagen idag erbjuder ett tandläkarbesök och en föreläsning i redovisning. Ikväll blir det att packa inför helgen och slå in paket, jag får inte glömma att slå in paketen!


Hej med er.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback