Weekend in Värmland!



Idag var jag mer död än levande när jag skulle upp ur sängen och jag ville verkligen inte upp. Hade seriösa funderingar på att sova vidare och strunta i föreläsningen men jag talade mig själv till sans och tog mig upp. Föreläsningen var helt okej idag, kände för en gångsskull att det vi gjorde var rätt enkelt och det är ju alltid positivt. Nu är jag hemma igen och har en del att beta av innan Marcus slutar jobbet.
Jag måste få lite plugg gjort och packa väskan för helgen. Vi åker hemåt till Värmland senare ikväll och det är första gången på länge som det inte är förenat med ångest, det känns så himla skönt.

Imorgon är det intervjudags för den andra i Karlstad - håller alla tummar jag kan! Jag har lurat med mig Elin så det blir en heldag i Karlstad med henne:) KUL! Ska förbi lite bostadsbolag och fjäska också.

Känner att det är dags att få i mig något ätbart snart, börjar få huvudvärk.
Plugg var det också ja ;)

Ha en härlig helg, det blir nog glest med uppdateringar från mitt håll.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback