Tvåtusenelva, välkommen




Välkommen 2011, utan tvekan kommer det att bli ett händelserikt år. Kanske både på gott och ont, det återstår att se. Jag kommer ta examen i vår, det kommer att bli en försäljning av lägenhet och flytt någonstans, det finns tråkigheter vi måste gå igenom men tillsammans grejar vi det. Som bekant var inte 2010 något år som jag vill komma ihåg, utan jag lägger det helt bakom mig och blickar framåt med en skräckblandad förtjusning.


Vad har du att erbjuda mig tvåtusenelva?


/A


Kommentarer
M i z c a säger:

Hehe .. det är min mammas ;) Jag fick låna den av henne eftersom det inte var meningen att jag skulle följt med dom på promenad först! Men hon sa att hon köpte den på gekås..

2011-01-03 | 12:29:12
Bloggadress: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback