It's gonna be a long walk home



Att jag idag ens orkar sitta upp i vaket tillstånd är för mig en gåta. Gårdagen i skolan var mer än intensiv, jag gick från hopp till förtvivlan på ett par sekunder. Vid sjutiden när vi begav oss hemåt för dagen återkom hoppet och idag har det gått SJUKT bra igen. Vi kommer att ro hem det här och det känns till och med riktigt bra i nuläget. Imorgon är det dags att sätta tänderna i slutsatsen i uppsatsen, där jag idag har förberett med stödord för vad som bör tas upp. Jennie har varit otroligt duktig och tragglat på med det svåraste kapitlet idag, metoden. Äntligen ser jag ljuset i tunneln.

Igår vaknade jag med en början till migrän, den höll sig dock relativt långt borta som tur var. Kanske laddades huvudet ur när åskvädret drog förbi. Jag är väldigt känslig för just åskoväder.
Dock smällde jag i huvudet i underkanten på spegeldörren till badrumsskåpet imorse. Jag tillägger att jag hade ett smalt diadem med taggar på huvudet också som trycktes in i skallen. Jag har en rejäl gullig bula och känner mig allmänt mosig. Jeej, bra timing.

Ikväll ska jag försöka att andas ut lite. Rå om mig själv och kanske måla lite naglar. En ansiktsmask och lång dusch står ganska högt upp på listan det med faktiskt. OM jag längtar till lägenheten i Karlstad nu med badkar? :)

/A


Kommentarer
Sanna säger:

brukar också ha migrän, fyfan för det!

2011-05-12 | 21:53:57
Bloggadress: http://saniiee.blogg.se/
Mizca säger:

Svar:

Jag vill inte gå in på varför men vi kan inte kontakta banken vi har huslånet på för att lägga om det o få bättre ränta medmera, så det blir svårt!



Vi väntar på skattepengar och pengar för skogen som kommer gå direkt till smålånen som gör att vi får mer över varje månad. Det är någon kredit som blir betald, sen har vi billån, privatlån o huslån som är lite större.



När jag skriver och tänker efter låter det inte som vi har så stora problem som andra familjer som vart med har. Vårt problem är att vi tagit för många lån till ingen nytta, hari nte råd att renovera klart och har inte pengar till mat/bensin alla månader.

Men de som är med har ju gått så långt så det kommit till kronofogden m.m!



Vi kommer inte vara med i programmet eftersom Andreas inte vill, men när Lyxfällan ringer igen (tror de skulle ringa idag) så vill vi iallafall vara med på mötet för som hon sa kan de ge oss hjälp ändå även om

vi inte medverkar i programmet!Kram

2011-05-13 | 08:53:29
Bloggadress: http://www.mizca.se
Jennie säger:

Du har också varit tokigt duktigt!

2011-05-16 | 20:00:53
Bloggadress: http://jenniemarianne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback