Today I don't feel like doing anything



Idag är jag ledig från jobb och unnade mig en sovmorgon fast att jag egentligen inte hade tid med det. Jag gjorde det dock med gott samvete eftersom jag börjar klockan 6 på morgonen både lördag och söndag. Känner att det hade vart skönt att få ha två dagar ledigt, det är så mycket jag skulle behöva hinna med, fast jag får väl vara glad åt det lilla antar jag. Efter nyår sen vet jag ju inte om jag har något jobb ens - dags att ta tag i sökandet igen.


Idag står plugg på mitt schema - jag har avverkat alla föreläsningar. Nu är det "bara" att skriva en essä på 4-5 sidor inom ämnet. Har inte kommit igång me det, det tar verkligen emot. Svårt att komma in i det igen när jag varit ifrån studierna ett tag. Tror dock att krampen släpper bara jag börjar ordbajsa. Ju tidigare jag blir klar med det - desto tidigare slipper jag det ju ;) Vecka 49 ska det lämnas in så jag har ju lite tid kvar.


Ikväll blir det efterlängtad volleyträning också - det är så jäkla kul!


Under dagen ska det även bokas både hotell och tåg upp till Stockholm - yes, jag har äntligen fått klartecken om ledigt!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback