Bloody Monday




Att börja 6.00 måndag efter tre dagars ledighet var inte det lättaste - sängen har nog aldrig förr varit så varm och go. Upp kom jag och arbetsdagen gick fort. Sedan jag kom hem har jag fixat mig lunch och samtidigt som jag fixade sen städade jag undan i röran här hemma. Perfekt att göra fler saker samtidigt. Nu är det riktigt fint här hemma igen. Vi har ju liksom gett upp den här lägenheten för längesedan men vi ska ju ändå bo här en månad till så vi får nog anstränga oss lite till här.

Har läst ikapp lite dagstidningar som hamnat på släp eftersom vi sov i Kristinehamn i fredags och var på kalas i lördags eftermiddag. Igår satt jag nog med rumpan i soffan i princip hela dagen. M han jobbade några timmar. Riktigt trist när jag var ledig, men då är det.

Har en rätt skön jobbvecka nu. Imorgon ska jag vara på jobbet mellan 8.30-20.30, det blir nog rätt jobbigt, men om allt går som det ska är jag ledig onsdag och torsdag också. Slutar tolv på fredag :) Sedan jobbar jag ju visserligen helgen.

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva. M skulle ha åkt till Sthlm idag egentligen men det blev flyttat till imorgon. Jag känner att vi skulle behöva prata om lite saker han och jag. Bland annat något jag hävde ur mig i lördags. Något som visserligen är sant och något jag står för, men jag vill veta på vilket fotsteg han står i det hela.

Annars ska jag bara njuta av min kaffekopp den här eftermiddagen och leta både hårinspiration och inredningsinspiration <3

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Vilken fantastisk fläta!



sv: Men åh då måste du verkligen kika, hittade du något fint? :)

Och jag är så fånig - nu tänkte jag faktiskt boka en klipptid HEMMA i SKARA nästa gång jag åker dit, bara för att slippa besväret ;) Kram

2012-02-20 | 17:13:44
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback