En onsdag som alla andra



Eftersom jag jobbade extra hela dagen i måndags på min lediga dag unnade jag mig en sovmorgon idag. Haha - konstig idé kanske men att sova ut någon gång är verkligen något jag behöver. Idag börjar jag 13.45, dock ska jag inte vara på jobbet utan jag ska åka runt lite bland butikerna här för att göra konkurrentbesök - spännande! Dock känns det lite pirrigt för jag vill ju verkligen göra ett bra jobb och det känns lite svårt, men det blir nog bra ;)
Måste sätta mig med min chef på jobbet någon dag, måste verkligen få veta snart hur sjutton mitt liv ser ut efter första februari. Det känns tråkigt att jag har börjat se mig för efter andra jobb - jag trivs ju så bra där!


Jag hoppas dagen går fort för ikväll kommer mitt hjärta hem igen - han har varit i Sthlm på jobb sedan i måndags.


För övrigt lunkar livet på i sitt stilla mak. Igår kom tre huskataloger och jag längtar efter att få bädda ner mig i sängen med en kopp te tillsammans med Marcus och kika i dem. Att drömma är nog människans bästa privilegium - det kostar oss ingenting och det är helt fantastiskt.


/A


Kommentarer
Emma säger:

Jag tror absolut att du kommer få mersmak. (:

Du får skriva och berätta hur det går sen

2012-02-09 | 08:11:04
Bloggadress: http://beyondatlantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback