Hello February!



Det var längesedan jag var såhär trött! Jag vet knappt vad jag heter. Det tar på krafterna att börja sex två dagar i rad med att packa upp varor, dessutom efter en ledig dag - inte att rekommendera. Imorgon kör jag heldan 10-20 i huset och sedan är det TRE dagars ledighet. OM jag längar? :)

Hade gärna slumrat på soffan en stund men istället ska jag skriva brev och försöka posta paket, kanske blir det ett par stygn på symaskinen också. 
Ikväll blir det volleyträning och det ska bli RIKTIGT kul, ska försöka köra skiten ur mig!

Igår blev jag med snowboard så framöver blir det ett besök i backen. Vad har jag gett mig in på? Jag kommer ju slå ihjäl mig! Testade lite skidkläder på rean idag och hittade lite snyggt, men vet inte om det är tråkigt med svart jacka och byxor? Fanns lila brallor också, kanske snyggt? Jag får se.

Nu ska jag se till att få något gjort.

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Är oxå helt galet trött nu, stort behov av solsken och värme tror jag.



sv: Tack för tipset! :) Måste prova den här kaviarkuren nu bara för att se om det är något som fungerar :) Har inte klippt mig sen juni så mitt hår är minst sagt slitet nu. Kram

2012-02-03 | 10:18:01
Bloggadress: http://siribeckman.se
E.Beyond säger:

Snowboard, absolut något jag kan rekommendera, är inte superduktig men det är hur kul som helst!!!

2012-02-05 | 19:47:00
Bloggadress: http://beyondatlantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback