Wohoo, lediga helg!



Jag blev rejält överraskad på hjärtedagen, hämtad på jobbet och på min plats i bilen stod där en fin påse. Innehållet var geléhjärtan och en Disneyfilm, hemma bjöds det på sushi. Hihi, ibland kan han allt mitt hjärta. Tyvärr bojkottade jag ju dagen helt så jag hade inte någonting att ge tillbaka, hans kommentar på det var; "men jag får ju saker hela tiden av dig". Det stämmer ju faktiskt.

Igår när jag slutade fick jag välbehövlig massage på jobbet, DET var inte sista gången! Tusan vad ont det gjorde emellanåt men samtidigt så kändes det att min stackars kropp behövde det.

Idag vaknade jag upp med en irriterad hals, slår väl aldrig fel, bara för att jag är ledig i tre dagar! Än så länge har jag den under kontroll men det känns som att en förkylning är på gång att slå ut mig.

Jag fick bra förutsättningar igår. Jag blir kvar på Ikea till 18e mars, sedan kanske jag blir tillsvidareanställd (om ingen annan med mer erfarenhet söker tjänsten). Tills dess borde jag fått svar från det andra jobbet jag sökte. Tankarna far verkligen runt i huvudet på mig, vet inte vilket jag vill mest. 100 % på en tjänst som jag i princip pluggat till, eller bli kvar 75 % där jag är nu. Faktiskt ett väldigt svårt val eftersom jag inte känner mig klar på mitt nuvarande jobb. Snurrigt värre, vet liksom inte om jag hoppas mer på något eller om det bara känns bra att slumpen får avgöra vart jag hamnar. Hur som helst blir jag inte ledsen om jag inte får det nya jag sökt. Däremot blir jag ledsen om jag inte får något av dem såklart. NOG om det, jag är ledig idag!


Solen skiner och det känns underbart att få vara ledig. Jag vet inte riktigt hur jag ska tillvara på den här soliga dagen. Antingen hoppar jag in i duschen och tar mig en tur på stan eller så myser jag runt här hemma i onepiecen och städar lite. Ikväll blir det nog Kristinehamn och imorgon kalas i Degerfors.


/A


Kommentarer
Rikard Gustavsson säger:

Vad spännande Anna! Vad är det för jobb du har sökt?



/ Rikard

2012-02-17 | 12:45:11
Bloggadress: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback