Bokat och klart!

 


Igår bokade vi resan - äntligen.
Vi har varit sugna på Kroatien en längre tid men det slutade faktiskt med Grekland och ön Kefalonia. Där ska vi bo i en pytteby på ett lyxigare spahotell med all inclusive. Med andra ord blir det en riktigt vila upp sig semester och det är precis vad vi behöver nu! Det bästa av allt - vi åker om tre veckor. Wiiie. Så fredag om tre veckor stämplar jag ut för semester och lördag beger vi oss mot Landvetter och sen vidare. Heeelt fantastiskt ska det bli! Behöver jag ens säga att jag längtar? Resan blev ganska dyr men jag tror att det kommer var såå värt det, om vi vill behöver vi ju inte spendera en endaste krona på plats.

Skönt att komma iväg det första vi gör på semestern för när vi kommer tillbaka så har vi tre veckor kvar här hemma som ska spenderas väl i stugan och med goda vänner. Ååh så bra det kommer att bli!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback