Lovely Monday!



Idag är det helt fantastiskt väder ute OCH jag är ledig! Snäppet bättre vore om min andra halva också var ledig men så är ju inte fallet tyvärr. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med idag, vill ju gärna ta tillvara på den här dagen och inte bara sitta inne. Får bli en promenad i alla fall tror jag. Hade vart mysigt att sitta på ett café och tjöta lite med någon.
Ska i alla fall försöka stryka massa kläder som ska säljas och sen träna ikväll - en månad sen sist nu och det känns inte helt okej!
Bäst att sysselsätta mig till max idag, imorgon blir en lite jobbig dag. Dels lönesamtal och så får jag veta om jag får tjänsten eller inte. Vet inte riktigt hur jag ska reagera om jag inte får den, jag tror att jag kan ta det ganska hårt den här gången. I vanliga fall är jag inte så brydd av det eftersom det oftast lurar något bättre bakom hörnet men nu känns det som att jag gett så otroligt mycket där.


Helgen har verkligen gått i trötthetens tecken. Kunde knappt sova natten till lördag och så jobbade jag 6-15 hela helgen. På lördagskvällen var det Anna Ternheim på CCC och det var helt underbart. Så avskalat och vackert - får gåshud bara jag tänker på det. Efter gick vi och tog en varsin cider på Score vilket bara var för att vi gick fel, vi drack upp dem snabbt och gick över till Pitchers istället och tog en varsinn där med. Jättemysigt men jag var ju rätt trött hela dagen igår, men får väl säga att det helt klart var värt det ;)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback