Long time.


Internet har i princip legat nere sedan vi flyttade och av någon anledning så har det inte brytt mig så mycket. Dock saknar jag bloggen :)


Igår tog jag mina sista Tetralysal - jag har nu ätit 448 stycken det senaste halvåret och jag hoppas innerligt att jag slipper en ny kur. Resultatet? Ansiktet har blivit fint, inga stora kratrar som tidigare. Helt bra är jag absolut inte men jämfört med ett år sedan är det tusen ggr bättre så jag är nöjd!
Nu är jag mest rädd att det kommer tillbaka som ett brev på posten... Det återstår dock att se... Har köpt mig Dermalogica som hudvård och hoppas att det hjälper. Börjar det komma tillbaka så överväger jag att börja sola solarium, solning har alltid varit det som hjälpt bäst. Annars får jag kontakta min läkare igen och hoppas på remiss tull hud.


Annars? Jag har varit hemma snart två veckor - en ofrivillig semester. Det känns som att ryggen gått av och jag har varit på sämst humör tack vare all jäkla smärta! M har varit en klippa och jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan honom. Jag har fortfarande ont men måste börja jobba imorgon igen. Det är inte utan att jag är orolig för om ryggen håller... Huua.

Ta hand om er
/A


Kommentarer
Pepplas säger:

Vad roligt att du är nöjd! :D Vet ju att du ogillat "kratrarna" rätt så hårt.. Hoppas du blir bättre i ryggen också :) dom är allt bra o ha dom där sambosarna ibland :)



Krams!

2012-05-07 | 14:24:29
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback