Inget lätt beslut

 
 
Vi har ännu inte fattat något beslut kring huset - däremot kommer vi att boka in en visning till. Känslan då får nog styra. Vi har också fått ett snabbt lånelöfte över telefonen.
 
Satt och kollade på Hemnet igår och insåg att alla hus kommer vi ändå vilja göra personligt och byta färg/tapeter och sådär. Och husen ligger i samma prisklasser ändå oavsett om de ligger i Kristinehamn eller Karlstad.
 
Som ni förstår kan det här vara det svåraste beslutet vi någonsin tagit, men jag vet att vad vi än bestämmer så kommer det att bli bra. Det är bara resan dit som är lite besvärlig just nu.
 
Idag blir det en dag i kassan på jobbet, sedan hem och sova för att inatt kliva upp och köra mot Rygge i Norge där Ryan Air imorgon bitti tar oss vidare till Paris! Det gör vi för att få komma bort lite, båda behöver det, men också för att fira våran 10oende årsdag tillsammans. Tokigt. Är lite pirrig för resan men det kommer gå bra.
 
Har tränat rätt mycket nu. Tre gånger besökte jag gymmet/löpbandet förra veckan och två denna. Vilket tyvärr har resulterat i en ryggvärk from hell. Hoppas att det bara är i början eftersom jag gjort ryggövningarna nu också. Ska ringa min sjukgymnast och kolla lite med henne. På tisdag har jag dessutom en timme med en PT där för att få ett program. Nu är jag taggad :)
 
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och bläddra lite mer i husbeskrivningen...
 
 
/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback