I fix you

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you  need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
 
 
Lång frånvaro härifrån igen, tiden finns inte riktigt längre. Alla tankar går åt bröllop och jobb. Jag har den största ångesten jag kämpat mot någonsin, en ångest som gett fysiska intryck som ett ständigt bultande huvud, ett skenande hjärta och forsande näsblod. Det är helt enkelt väldigt mycket just nu. Den största ångesten kan jag inte tala om vad den beror på, men jag kan väl säga att det är ett riktigt jäkla stort beslut jag kanske måste ta snart och jag vill ju såklart följa hjärtat och hjärtat vet vad det vill men hjärnan och mig som person säger något annat. Jag lovade mig själv inför det här året att börja lyssna på vad Anna vill och det är nog egentligen också det enda rätta. Jag vill spola framåt tiden en vecka. Då kanske jag har vikt av min livsväg åt ett annat håll.
Tänk...vad många vägskäl man möter här i livet. Jag vet att jag aldrig kommer ångra ett beslut, jag kommer snarare ångra om jag missat chansen. Jag kan aldrig några något jag gjort, bara lära mig utav det. Däremot, om jag inte gör det, kommer jag undra varje dag hur livet skulle se ut om jag hade gjort det.
 
Annars då?
 
Vi tog oss en avstickare till Stockholm förra veckan för en The Killers konsert och den var magisk! Skönt avbrott för mig och M också. Hann med att prova och bestämma smoking till herren, så nu är den beställd. Pirrigt.
Klänningsvalet tror jag faktikst är gjort, även om jag hittat andra kandidater, men jag måste nog helt enkelt bara bestämma mig och beställa. Ju mer jag kommer titta runt - desto fler varianter kommer jag att hitta.
 
Tjae...mycket mer har jag inte att medge just nu. Det är helt enkelt som vanligt, alldeles för mycket som snurrar i lilla huvudet på Anna.
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback