Lights will guide you home

Idag förlorade du kampen - idag somnade du in. Hålet i hjärtat du lämnar efter dig kommer för alltid att göra sig påmint. Avtrycket i mitt liv du gjort är jag dig evigt tacksam för. 

Jag hatar cancern för allt den gjort mot dig mot din vilja - mot våran. Jag hatar att den var starkare än dig, den starkaste person jag känt. Jag hatar maktlösheten den gav oss och mest hatar jag den för att den tog dig ifrån oss. 

Jag kommer att sakna allt med dig och jag kommer framför allt sakna ditt skratt. Ett skratt som kan lugna de vildaste hav och glimten i ögat som var bara din. Tack för lugnet du skänkt mig och fristaden du gav när livet var för jobbigt. 

Sov så gott älskade, älskade Olle.
Tills dess att vi ses igen ska jag ta hand om Marcus åt dig, fortsätta göra dig stolt och dela alla hemligheter med dig. Du finns med oss - med mig - i allt vi gör. 

Kärlek och saknad
2013-09-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback