a typical swedish name.



Jaha... idag ska jag försöka knåpa ihop ett cv och personligt brev och skicka till IKEA i Karlstad som öppnar till sommaren. Förut ville jag verkligen ha det jobbet, just nu vet jag inte. Jag är trött på att jobba på en massa olika ställen och aldrig känna mig riktigt hemma. Jag börjar känna mig hemma nu på maxi efter snart ett år, men jag jobbar och tjänar alldeles för lite för att jag ska klara mig och slippa oroa mig så mycket. Men det blir mycket pendlande för mig och Marcus om båda ska jobba/gå i skola i Karlstad. Så då kanske vi får flytta dit. Det kanske skulle göra oss gott, vad vet jag. Men jag kommer alldeles för långt från familjen då känner jag. Nu åker jag ju hem minst en gång i veckan. det kan jag inte då.
Aja, jag har inte sett om jag ens får jobbet än så, det blir morgondagens bekymmer antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback