Allahelgonsdag



Idag skulle jag ha vart och tänt ljus på mormors grav egentligen det är ju alla helgons dag, men jag orkade inte pallra mig till Degerfors efter jobbet. Jag mådde inte speciellt bra och ögonen sved så folk trodde att jag var ledsen och grät.
Så istället tog jag mig en dusch och la mig för att sova i soffan. Jag vaknade väl till vid halv sju ungefär.
Vilken rolig lördag va? : )
Nu väntar jag på att min älskadre ska sluta jobba för då ska jag upp och handla och hämta honom. Sen blir det tacopaj och mys. Ska föreslå en hyrfim tror jag.


Usch vad livet går upp och ner hela tiden. Jag hatar det.
Just nu känns allt förträffligt, men jag vet ju att det kan svänga om på bara nån minut också.
Gaah.


Nej nu ska jag borsta tänderna, har ätit rå torkad lök så nu stinker jag :D

/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback