längtan



Idag mår jag bättre, migränen försvann igår kväll efter t r e migrän tabletter. tjoheej.


Idag är det kallt ute, väldigt kallt ute.
Idag så längtar jag bort till något varmare. Jag skulle verkligen behöva lite sol. Mår så fruktansvärt dåligt om hösten och vintern. Jag blir deprimerad av det, även om hösten är så otroligt vacker med alla färger.


Inatt grät jag lite. Jag vet inte riktigt varför.
Marcus hade somnat och jag kunde inte, så jag låg och beundrade honom.
Jag blev överväldigad av så många känslor på en enda gång.
Ibland är jag bara så otroligt förvirrad och vet inte vad varken han eller jag vill med oss.
Inatt visste jag, det är den mannen jag vill somna och vakna bredvid hela livet.
Det är den mannen som jag ska bli gammal och skrynklig med!

/A



längtan

Idag längtar jag hit. Portugal - Tavira. Så vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback