saknad.



Kvällen blev seg på jobbet, jag behöve knappt röra ett finger på typ två timmar.
Men det var mys, det blev mycket skitsnack med Vicki och Lina.
Guud vilka mysiga tjejer det är.
I alla fall så är det m i n tur att låta dig sova ensam nästa helg, det är bestämt.
Sen har vi bestämt fler helger.
Det ska bli så underbart att få nån att umgås med mer än min älskade.

Just nu sitter jag bara här och suckar. Jag hatar att vara ensam hemma. Jag hatar att sova ensam.
Du kommer väl sent inatt så hela natten blir inte ensam, men att inte få smygkika på dig när du somnat det kommer bli svårt, det är något jag saknar redan nu.

Men jag har köpt mig lite chips och dricka så nu ska jag se om det är nåt värt att ses på tv. Annars slår jag på en mysig film.


Natti

/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback