Jag torkar mina tårar

Idag blev jag väckt helt förskräckligt tidigt eftersom älskling inte hittade sin plånbok och var jätte sen till bussen. Jag hittade plånboken och skjutsade iväg honom. Dagen goda gärning.

Ska hoppa in i duschen och göra mig lite fin. Ska iväg och jobba10.30 sen. Knasigt, har inte jobbat sen i Lördags. Är inte så pepp på att jobba för jag har så ont i halsen och är jätte trött. men jag behöver ju verkligen pengarna så.

Efter jobbet kanske det blir en fika med jimmieboy, vi får se om tiden finns.

Halv sex är det dags för dans =) wiiie. Fast är egentligen inte så pepp på det heller med min hals och sådär, men jag får väl ta det lite försiktigt eller nåt.


Idag kännd det fortfarande vemodigt och olyckligt, men det känns som att jag är på väg uppåt. Ska fortsätta ignorera det jobbiga, för jag vill inte kännas vid det. och så ska jag försöka hitta på en massa kul där emellan.

badminton till veckan med pälsk kanske, det vore skojjs. sen vankas det lite shopping nu när lönen äntligen har kommit!
Måste knalla till banken och flytta över mina pengar från fondkontot som jag inte ska ha kvar. varför ha fondkonto när jag har e-spar konto och kan flytta över pengar hur jag vill?

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback