dvala.

Jag går runt i ett dis.
Jag går till jobbet, jobbar, kommer hem.
Väl hemma kommer jag knappt ihåg vad som skett på jobbet. det går på rutin.
Inget är roligt och jag är hängig.
Min karl är den bästa som finns och det kommer han alltid att vara!
Jag har ont i halsen.
Jag ska dansa idag, jag älskar det!, men idag har jag mest bara lust att ligga i soffan och göra ingenting.
Här om dagen träffade jag Elin, det var kärleksfullt, jag har saknat henne, min "lillasyster".
Jag hoppas vi kommer ses oftare nu, det var många år sen sist vi umgicks.
Snart fyller jag år, jag vill ha massa presenter ;) hihi.
Snart är det dans-show också, ska bli otroligt kul!
Ska lägga min själ i dansen nu så att allt sitter som ett smäck.
Blir dock svårt, jag har ingen motivation så länge som jag känner mig hängig.
Jag kanske ska jobba torsdag som jag egentligen är ledig på, jag får se om jag hellre är ledig kanske.

Nej nu måste jag duscha.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback