läkarbesök

usch, jag hinner verkligen aldrig sitta här vid datorn nu för tiden. Det är bara jobb och jobb, eller andra måsten.

I alla fall så var jag på ett läkarbesök igår.
Det var väl inte direkt det roligaste jag har varit med om.
Fick göra EKG, och det konstaterades att mitt hjärta slår alldeles för fort.
Ska tillbaka på Måndag och ta en jävla massa prover för att se vad som är fel på min mage.
Sen kan de kanske konstatera om det är magen som gör att hjärtat slår fort.
Sen får jag också en remiss till att göra en gastroskopi (hur det nu stavas)
Iaf så sticker de ner en slang med kamera på, i min hals för att kolla i magen på mig :S
jag är inte så pigg på det kanske men jag vill också känna mig bra någon gång så jag har väl inget val.

Greklandsresan är inom räckhåll nu, vi åker om en vecka! =)

Efter den så är det jag som knallar till gymmet och anmäler mig. På läkares ordination, och min egen.
Och nu på måndag så sätter dansen igång.
Har inte bestämt mig för om jag vill fortsätta eller inte men troligtvis gör jag det och om jag gör det så börjar min älskade elin =)


Är väldigt besviken på en person. Jag trodde iaf att jag var en av de närmsta personerna i dennes liv. Men flyttar man utan att ens säga hej då(eller ens säga något över huvudtaget) så undrar jag hur mycket man verkligen är värd för den personen.
Just nu känns det som noll och ingenting så jag lägger ner alla mina försök. nu är det upp till dig.

Ha ett bra liv


/A

Kommentarer
Elin säger:

Hallå där :) inge roligt med sån där slang grejsimojs :S men förhoppningsvis så blir ju allt bättre av det. du, jag behöver också ta mig till ett gym, börjar du så börjar jag ! :) Krams !

2007-08-23 | 17:43:13
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback