Alfonz

114636-113
114636-112

Min bror har tagit min katt. Jag vet inte vad jag tycker om det riktigt. Jag godkände det ju och så och det känns bra att det är de som har honom för då vet jag vart han finns och att han känner dem. Men jag oroar mig ändå. Han har en ny tillvaro att finna sig i och två barn som inte kommer låta honom vara i fred. Han är lite utav en enstöring, fast världens goaste när han vill. Han älskar att krypa och gömma sig och ligga och dra sig hela dagarna, då han inte är ute i skogen. Jag är rädd att en ny familj, även om han känner dem, kommer bli jobbigt och svårt för honom. Vi får se hur länge de har honom, om de kanske bara lånar honom till mössjägare ett tag eftersom de fått möss i huset eller om de behåller honom. Det vore bra på sätt och vis, för då har mamsen och papsen bara en katt kvar att ta hand om. och det är ju faktiskt mina katter som jag inte kan ha och som mamma inte vill ha egentligen. Svår situation. Skulle jag bara kunna så hade jag haft båda katterna hos oss, utan tvekan.

Kommentarer
emilia :) säger:

gullig :)
god jul=)

2007-12-23 | 14:59:27
Bloggadress: http://emmiliasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback