Året som gått, året som kommer

Nyårsafton imorgon, är det nu man ska gå genom året som gått?
Det har hänt mycket detta år, som tur är så har vi alla nära och kära kvar i våra liv, så detta år har varit ett år att glädjas över. Det finns få saker som utmärker sig, 2007 bestod mest av jobb och jobb. Jag har klarat min första högskolekurs och insett att disciplinen är ett minne blott. 2008 kommer jag få jobba på den stenhårt. Jag har inte haft semester under sommaren sedan jag vet inte när. 2008 ska jag se till att ha det, om jag inte byter jobb.
2007 är ett år att minnas, vi tog det stora klivit in i en framtid tillsammans och förlovade oss. <3 jag kan inte vara lyckligare.


2007 

Minnen jag bär med mig för livet:
 
Portugal
Grekland
Kent i Göteborg
Förlovningen



Jag har en förmåga att alltid minnas allt dåligt som har hänt men jag gör inte det nu. Kanske är det för att det inte är så mycket dåligt som hänt det senaste året? Eller för att det bra överväger det dåliga med hästlängder? Vad vet jag, just nu minns jag bara allt som får mig att le. Alla vänner, alla stunder med M, allt.
Sommaren var inget att hurra för, men vi fick i alla fall ett par dagar med underbart väder, båtturer och inlinesturer. Jag älskar Kristinehamn på sommaren och kommer aldrig glömma picknicken i skärgården som M bjöd mig på.





Mina mål för 2008
- Få självdisciplin
- Börja träna och ta hand om mig
- Ta ett svårt farväl av dansen som varit en del av mitt liv i nu 12-13 år
- Minst en resa
- spara, spara, spara, inte slösa, slösa, slösa
- Genomgå mitt namnbyte
- Klara ännu en högskolekurs
- Leta/Få ett jobb som passar mig och som jag kan utvecklas i
- Ta bättre hand om mina nära och kära och ge dem mer av min tid
- Komma på vad jag vill bli när jag blir stor



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback