Drömmer mig bort

Fick nu lite tid över innan jag ska hämta upp Elin och åka till Karlstad för shopping.
Sitter här och tänker och längtar tillbaka till Grekland, Portugal och till alla konserter jag sett genom åren...
Tänk vilken känsla... Stå där bland tusentals människor, säkert är det enda vi har gemensamt är kärlek till den musik och de som står på scenen... shiit, jag får gåshud bara jag tänker tillbaka alltså. I sommar blir det Lasse igen, utan tvekan. Har även bokat Kent i Mars. wiiie. Det har blivit lite utav ett beroende, att se dem live. I want more!


Jag undrar vart vi kommer styra kosan nästa år, en resa är obligatoriskt, minst en, jag går inte med på annat. Grekland blev jag förälskad i på en gång, dit ska jag fler gånger. Men jag måste även säga att jag saknar Portugal något grymt, det kändes lite som hemma där. Som ett andra hem...

Nej bäst jag stänger av lite grejs här hemma och far i väg.


Ha en fin dag!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback