Ett annat liv.

Vad har jag gjort för att förtjäna allt detta? Alltid går något sönder eller så har jag ont i magen eller slår mig på någonting. Idag har jag ont i magen och jag river upp hela pasta paketet så det går sönder och jag har pasta över hela köksgolvet. suck. Varför? Jag måste ha varit en riktigt, riktigt dålig människa i ett annat liv och nu straffar det sig fortfarande. Varför händer annars allting mig? haha, det är skrattretande. Jag som är så duktig och ska göra mig mat för en gångsskull, det har varit dåligt med det på länge nu, förutom på kvällarna då när min alldeles egna kökschef står för middagen.

nej, bäst att kolla så att inte pastan kokar över eller något också.

/A

Kommentarer
.:saba:. säger:

Försök att ätnka positivt och försök att skratta åt allt "klumpigt" som händer.. det brukar jag göra. Sen vänder det :-) Haha det låter som att jag klumpar mig jämt!
*s*

2007-12-07 | 19:54:52
Bloggadress: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback