Gaah.

Jag känner att jag börjar se ett slut nu på mitt skolarbete. Det känns rätt okej. Det är en hel del kvar men jag måste äta något innan jobbet, annars kommer nog migränen tillbaka som jag just nu har lyckats slippa med lite tabletter. Jag skulle behöva ledigt en vecka eller något för att hinna med allting här hemma. Det ser ut som en bomb slagit ned eller något. och ändå så städade jag en massa förra veckan.
Ledsamt. varför kan aldrig något bra hända istället? Just nu är det mest negativt faktiskt. Vi har inte ens hunnit med att direkt fira våran förlovning. Vi drack lite champagne i helgen som var men båda var så trötta, och nu är Ms ring inlämnad för att förminskas.

Jag har två saker jag mest av allt vill ha just nu!
En system digital kamera och en ny mobil!
Kameran för att jag känner att jag vill få utlopp för min inspiration och den jag har nu tar inte såna bra bilder.
En ny mobil för att ingen hör vad jag säger när jag ringer eller när de ringer till mig.

Måste båda grejerna vara så fruktansvärt dyra? Nu i juletider så vill jag hellre lägga pengarna på mina nära och kära, inte på mig själv.

Nej lite mat i magen skulle sitta fint nu, men först måste jag diska :S


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback