Hade 2,6 milj. kronor i min hand igår!

Igår var det julrush så det heter duga på jobbet, men vi var tillräckligt med personal och kötiden blev inte speciellt lång för någon. skönt! Jag hade så roligt på jobbet igår att jag tog över och stängde för AnnKatrin så att hon fick gå hem vid åtta istället. Tur var väl det för henne för jag stämplade ut 22.57. Hon hade inte kommit hem förrän mitt i natten ju om hon ens skulle hinna med sista bussen. Sista kunderna gick typ 22-15-22.20 någon gång och de sista hade verkligen en vagn FULL med grejer och de kom till kassan vid typ tio över. Inte snyggt gjort.
Mycket pengar i rullning igår, jag hade över 700.000kr i mina händer och då var det bara i sedlar. Kikade lite på alla korttransaktioner och de var på över 1,9 milj. Så, igår fick vi alltså in lite mer än 2,6 milj. kronor. Det ni, hade hand om lite cash igår kväll alltså : )


Idag börjar jag tio. Ska bli gôtt att gå lite dag för en gångs skull, M och jag slutar nästan samtidigt också. Ännu bättre. Ska nog hyra Simpsons filmen och bara ha det gôtt ikväll. Njuta av en ledig kväll tillsammans. Imorn jobbar M men inte jag. Då blir det tvätta hela dagen och sista julklappsinslagningen. Kanske ska träffa Lena för våran obligatoriska julkram och julklappsbyte också. Det hoppas jag på. Skulle även vilja träffa min "lillasyster" Elin, saknar henne nåt grymt!


Borde slå in ett par julklappar nu när M inte är hemma också, har ju inte slagit in hans sista jag köpte. Vi får se vad som hinns med, nu ska jag i alla fall ta en dusch, sen blir det frukost.


/A



Vad gör jag för fel? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback