Ibland vill jag vara man!

image118Det är verkligen inte roligt att vara kvinna ibland. Magen gör såå ont och helst av allt skulle jag vilja bädda ner mig under täcket och se en massa bra film under hela dagen, jag vet att magontet kommer övergå till migrän och det är det sista jag behöver när jag ska jobba(med min vanliga tur så går inte magen över utan jag får stå ut med bådeoch) =S Men man har ett jobb att sköta, oavsett om man har mensvärk eller inte, dessutom skulle det kosta mig alldeles för mycket att vara hemma en dag som denna då det är 100% i O.b. och jag jobbar många timmar. Det är bara att preparera sig med tabletter och hoppas att dagen går fort.
Inget blir bättre av att veta att jag inte har möjlighet att bädda ner mig hela dagen förrän på torsdag, då är jag ledig. Suck. Jobbar långa dagar fram tills dess också. Ska se om jag kan charma min man och kanske ta hans pass imorn för han har inte lika många timmar som mig. Imorgon är den dagen jag brukar må sämst, just snyggt på nyårsafton och allt.

/A

Kommentarer
Jessica säger:

Usch jag förstår precis. Krya på dig!

2007-12-30 | 12:23:11
Bloggadress: http://missdeardiary.blogg.se
Fröken D säger:

jaa ibland skulle det inte va helt fel att va man, när man är ute o behöver kissa till exempel! fast jag tror ändå att vi har mycket roligare än männen:) ha en kulen kväll!

2007-12-30 | 16:57:17
Bloggadress: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback