Lucia

Idag är det lucia, tiden går fort nu. Tyvärr så är det inte samma sak längre när man inte går i skolan. Själv sov jag till elva idag(börjar nog bli sjuk). Kommer ihåg en Lucia då jag mådde jättedåligt och var sjuk i gymnasiet men ändå så satt jag där i aulan och tittade. Jag ville se Madde och Jenny. Efter det så knallade jag hem till Marcus lägenhet och bäddade ner mig. Naaw, jag har många fina minnen från lucia. Allt är så mysigt. Idag ligger det faktiskt lite vitt på backen men det blir inte mycket firande här inte.

Måste ta en dusch och sen ska jag städa och sätta upp julgrejer hela dagen. Sen jobbar jag 16-21.30. Jag vet inte hur jag ska kunna komma upp imorgon när jag slutar så sent och börjar 8. Speciellt inte efter att ha sovit bort hela dagarna den här veckan =S men det ska nog gå bra hoppas jag. Det hör inte vill vanligheten att jag får jobba så tidigt så det gör jag gärna. Sen skulle vi ha haft lucia show men den blev flyttad till måndag, blir så trött! Men då får det istället blir Karlstad igen och operation hitta julfest outfit!


image108


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback