Måndag

För att ha varit försenad till att ha riktigt god tid på sig, det känns gött en måndag morgon som denna. Kom upp vid åtta, var tänkt att jag skulle hämta upp Elin vid nio här på stationen men då skickade hon precis när jag tryckte på mobilen och skrev att hon precis vaknat då(också) och att hon får ta en buss senare, vilket betyder att jag ska hämta henne tio istället =P Lovely, har aldrig varit så glad över att någon är sen förut, i och med att jag faktiskt skulle ha varit det också. Nu kan jag i godan ro sitta här och läsa och äta frukost och sedan göra mig iordning och leta på kläder utan att stressa ihjäl mig.

Idag ska jag köpa mammas och pappas julklapp, kan inte skriva vad det är här, jag tror inte att de läser men man vet ju aldrig.
Ms är jag färdig med = )
Så det är bara en sak jag måste ha idag sen ska jag försöka unna mig lite saker själv kanske. Som jag skrev så ska jag prova den där kjolen på gina sen får jag se om jag köper den eller inte. Måste hitta något snyggt att ha på sig på julfesten med jobbet på lördag! = )


Nej nu blir det en lång skön dusch.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback