Shopping


Gosh, jag är trött i fötter och huvud. Vi kom till Karlstad vid elva tiden och åkte hem vid fem. Det blir alltid så länge när jag är där med Elin, men det är ju så jäkla kul med henne så tiden bara flyger iväg. Vi hittade en del trevligt. Jag provade kjolen på gina och är om möjligt ännu mer kär i den nu. Problemet var att den inte passade i midjan. Satt perfa över rumoan men alldles för stor i midjan. Buhuu, jag vill ha normala proportioner! Måste ringa gymmet igen och ta upp den tid jag förlorat! Köpte dock en klänning som jag sucktat efter länge, fick den 150:- billigare också och det gör ju inget ;)

Dansen tog kål på mig idag, kommer somna gott ikväll.
M kommer hem sent, hans träning började 21.30, helt sjukt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback