Skjuter på tentan

Jag har nu bestämt mig och pratat med de som det berör. Jag gör ingen tenta på måndag. Jag gör tentan i maj istället troligtvis. Då har jag mer tid på mig och inte en kurs till samtidigt. Jag vill ha med mig denna kurs i bagaget och jag vill kunna läsa in den så att jag kan det sen inte bara för att klara tentan. Så när jag bara fått klartecken att det är okej och sådär så ska jag sätta mig ned och planera mina studier för nästa termin. Hur mycket jag ska läsa varje dag osv. Jag har haft en test termin på mig nu och utan planering funkar det inte. Speciellt inte när man jobbar samtidigt. Beslutet känns skönt och min lärare är underbar och har stöttat mig genom beslutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback