Trött i huvudet.

Nu har jag suttit här vid datorn sen jag klev upp. Börjar bli riktigt trött i huvudet nu. Har kommit en bit på uppgiften i alla fall, det känns rätt så bra än så länge. Men jag har en massa svårt mer som ska göras och jag vetefan hur jag ska orka och hinna med det.
Nu är klockan 15.15 så jag borde nog gå in och ta en dusch och göra mig iordning. Jag tror att M kommer hem vid fem och då måste vi åka till Karlskoga för att lämna in hans ring och sen vidare mot Örebro och Lars Winnerbäck. Vet inte om jag orkar det egentligen, allt sittande här har gett avsmak Huvudvärken gör sig påmind och jag tror inte att hög volym och ståplats kommer att bota den, snarare tvärtom.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback