trött!

igår knallade jag upp rätt tidigt, skulle med min mamma och pappa till Örebro för lite julklappsshopping. För min del så är jag ju nästan klar med alla ändå så det var mest för att komma i väg och göra något annat ett tag som jag följde med. Blev kär i en kjol på gina tricot som jag inte vågade testa. Får göra det imorgon när Elin och jag ska till Karlstad för shopping. Det var i alla fall en kjol med hög midja, jag tror inte jag passar i det men ska i alla fall prova den. Den var riktigt snygg!

Har varit på ett uselt humör sen jag kom hem igår. ledsen för det.

Nu sitter jag hos mamma och pappa och vi ska snart börja baka lite lussebullar och annat gott =D
M är i skolan, på en söndag! Så jag passade på att åka hit igen. Inget vilande denna helg inte.


/A

Kommentarer
.:saba:. säger:

Jag brukar också känna så ibland och det brukar oftast bli så när jag stressar.. Du kanske också gör det..? Allt går såå mycket smidigare för mig när jag har tid. Dessutom slipper jag glömma massa saker då, som jag definitvt gör annars haha :-P
Kul att jag fick dig att må lite bättre iaf ! :-)
Tack för komplimangen förresten.
*s*

2007-12-09 | 15:48:33
Bloggadress: http://sabas.blogg.se
Anna säger:

Får hoppas att bena i taket har gett resltat ;)

2007-12-09 | 19:52:01
Bloggadress: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback