Winnerbäck.

Det var otroligt bra och soo worth it! Jag ångrar inte att jag åkte men jag får verkligen sota för det idag. Jag har migrän och hur mycket som helst jag måste hinna med, plus att jag har ett jobb att gå till också. Men jag får skylla mig själv som har skjutit upp allt i sista sekund som vanligt, fast denna gången var det inte medvetet. Kan inte påstå att jag var så pluggsugen när M låg inne på sjukhuset och julpynta hann jag inte då för att jag städade som en tok istället. Vilket inte syns nu för nu är det precis lika stökigt och skitigt igen. Vad är vi för människor egentligen?!

nej nu måste jag duscha och sen komma igång med plugget igen, det gick ju ganska bra i går i alla fall så jag hoppas det flyter på idag.


Måste göra om designen i bloggen med snart, jag gillar den inte.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback