Everybody dance now!

Overalltryck

Igår var det dans!
I LOVE IT! =)
och så fick jag ju äntligen träffa min älskade ängel och ge henne sin födelsedags present bara två veckor för sent. Bättre sent än aldrig va? ;)



Någon av dessa bilder kommer förmodligen att pryda en overall våran dansgrupp ska ha = )
Visst är jag duktig på photoshop minsann, är riktigt nöjd. hehe


Idag har jag städat och diskat och varit lite duktig iaf. ska börja jobba om en timme, inget jag ser fram emot men samtidgt ska det bli gôtt. Trivs så bra med alla där = )
Ska t.o.m. vara duktig att gå upp och inte ta bilen som jag brukar. Måste börja röra på fläsket nu och ta hand om mig och min kropp. Så nu nu när jag äntligen känner mig frisk i hela kroppen ska jag sätta i gång med cyklingen igen också, och styrketräningen som jag legat på latsidan med alldeles för länge.
Beach 07 är ju snart här ; )
tsss


Imorn ska jag på möte på arbetsförmedlingen, ska se om jag ska fortsätta vara inskriven eller om jag struntar i det. Söker inte direkt jobb just nu, vet ju att jag kommer jobba på Maxi tills efter sommaren i alla fall. Och jag får ju ändå inte stämpla så jag vet egentligen inte till vilken nytta jag är inskriven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback