I can't hide from your eyes

Det värsta jag vet med att ha ett förhållande, det är ensamheten när han inte är hemma.
I Torsdags var han på rally, och efter det ute i Karlstad där han även sov.
När jag kom hem från jobbet vid halv tio så var det som att kliva in i ett rum utan tid.
Lägenheten var iskall och det kändes som att tiden bara stod helt still.
Kände mig så liten och ensam när jag kröp ner i våran stora säng alldeles ensam...

Men det bästa av allt var smset jag fick på jobbet dagen efter =)
Hur patetiska folk är som är ute varje helg för att hitta nån och hur underbart det är att komma hem till någon man älskar varje kväll.


Idag har jag så djävulskt ont i ryggen, likaså igår.
Vet intevad det beror på men jag hoppas det är över imorn när jag ska dansa!


Igår träffade jag Natta på Maxi, iiih. Vilket saknad! Blev rätt chockad faktiskt, men väldigt glad.
Nu måste vi bara se till att träffas snart också.
Tänk hur det kan bli, vi som umgicks varje dag i högstadiet och nu har vi knappt setts på flera år :(


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback