baka, baka kaka

Idag står det jobb på schemat. 13-19.30. Egentligen skulle jag ha slutat 17.30!
Blev tvingad att jobba över två timmar.
Fast det var en snällis på jobbet igår som erbjöd sig att ta sista halvtimmen åt mig för hon jobbade till sju.
Kanske gör så, behöver komma hem i tid. Det är massor jag behöver göra!

Marcus gör tenta mellan 14.00-19.00, stackarn.

Ska hinna med att baka mocca-rutor men jag har tappat bort receptet!
Marcus släkt kommer hit i morgon för att fira honom och då hade jag lovat att baka lite gott.
Sen så ska jag hinna med att köpa räkor för det är vad kvällen bjuds på. Mys med räkor, aioli, vitlöksbaguetter och kanske lite kex och ost. Yummie =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback