I like dancing


Jag har just fått en ny kärlek. Nikola Sarcevic. Okej jag vet, jag är inte den snabbaste inom musikvärlden och det är många före mig som upptäckt honom. But I don't care, nu har i alla fall jag gjort det = )
Mysig kille med mysig musik.

I'm nobody without you,
Just a shell,
I'm like a flower with no smell,
It's a living hell.
Yeah, I'm nobody without you,
Just a frame,
I'm like a fire with no flame,
I'm living in shame.

'Cause you're my sunshine
To keep me warm,
You're my shelter and my hideout
In rainy days and storm.
You're my laugh-line when I am blue,
You put balm into my wounds,
I'm nobody without you
Yeah, I'm nobody without you




Jag är så peppad på dans idag så det finns inte.
Men jag stannar hemma. Jag vet inte om bilen startar och bröstkorgen/hjärtat värker fortfarande.
Jag jobbar kväll imorn så det skulle kännas skönt att få vara hemma och spendera lite tid med min älskade också.
Ska möta honom om en timme så ska han köpa sig en ipod.
Suck. tänk när jag kunde unna mig sådana saker = /

Vi fick i alla fall pengar av marcus farmor och farfar för att vi tillslut fick deras lägenhet såld.
Vi skulle få 10% skojade vi om. Det blev det dubbla =P
moneymoney

Kommentarer
[SKinnY:Jo] säger:

Holla guurl.
haha tack för de snälla komentarerna. haha. ja fan de e ju en dröm ja har att bli känd för mina kläder och min design - de e ju en dröm att folk gillar och vill bära de man gör.
ler stort - ja fan balklänningen gjorde jag till min bal. kul som satan.

tack för att du tror på mig peace och frid - J.Olsson

2007-01-22 | 22:29:50
Bloggadress: http://www.skinnyjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback