We need to swallow all our pride.

Jenny Persson är numera smålänning, igår gick hennes flyttlass.
Måste ringa till henne och höra hur det känns. Hon måste känna sig ganska ensam och liten just nu.
Usch, jag saknar henne redan!


Det blev en tur till Karlstad idag i blåsten.
Väl där hittade jag faktiskt det jag sökte, ett par nya byxor! (bild kommer senare)
Sen så råkade jag även springa på en alldeles underbar tubklänning =) (A)
Det bästa var egentligen att den klänningen såg på pricken ut som en klänning jag skissat på som jag har velat sy.
Så nu slapp jag den mödan. hehe. ; )


Det blåser verkligen orkan ute, riktigt läbbigt att vara ensam hemma. Darl är på fotbollsträning. Dumt, han som skulle vara hemma och värma mig och mysa framför tvn när det stormar så ute.
Ikväll ska vi äta hos hans föräldrar, skönt, då slipper vi laga mat =)


Städningen tar jag imorn, hoppas bara att samma städlust som jag hade igår kan infinna sig imorgon med. isåfall kommer Darl hem till världens renaste och finaste lägenhet efter skolan.

Han fyller för övrigt år på Tisdag. Fick inte baka nån tårta i år =/
Vi blev osams om den förra året så det kanske är lika bra. haha.
Hans släkt och så kommer inte förrän till helgen, så jag tror i alla fall att han ska få nån bakelse eller nåt på Tisdag, så han känner av sin födelsedag liite iaf.


Nej nu ska jag gosa ner mig under en filt framför tvn.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback