den förlorar som ger upp

Älskade ledighet.
Igår kollade vi på Carlstad United mot Manchester City i Karlstad.
Matchen var riktigt tråkigt och det säger jag inte bara för att jag är rätt ointresserad av fotboll utan för att den verkligen var tråkig. det hände absolut ingenting på nittio minuter. Det enda som var roligt var arvika borna som stod en bit bort och skrek roliga saker hela tiden, något överförfriskade kanske. Och Linus som skrattade åt dem förstås.

Idag har jag mest legat i sängen, magen krånglar och gör ont. Måste ringa läkare snart så de får kolla min lilla mage, orkar inte ha det såhär jämt.

Snart kommer Marcus hem och då hoppas jag att vi gör något annat än sover igen :O
Förresten så är han lite suris på mig för att jag slog han i Tiger Woods spelet som han köpte. Jag ägde honom verkligen ;) haha. Historien blev dock den att han tog en rejäl revansch så nu är det väl kanske jag som är mest suris egentligen.

Imorgon ska jag njuta av min lediga dag innan jobbet sätter i gång.
Men sen har jag bara några arbetsdagar kvar tills jag är ledig en heeel vecka. wiiie.
Sitter för fullt och letar sista minuten just nu.
Det är rätt dyrt så jag/vi får diskutera och se hur det blir.
Vi ska köpa ny dator sen så då går det åt pengar och jag har bestämt mig att äntligen göra en hårförlängning.
Så det handlar om prioriteringar, vad vi vill mest.

Ciao!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback