Fredag

Guva snabbt veckorna går nu minsann, har verkligen inte haft varken tid eller lust att sitta här.

hm, senaste veckan vad har skett då tro...
Jo det mesta började väl i Fredags då vi for till Karlstad med Marcus föräldrar, de skulle hämta kylskåp och lite grejer och det slutade med att jag kom hem med helgens outfit.
Denna bestod av - klänning från Gina Tricot + Tights och ett par nya högklackade pumps från Bergqvist.
Helgen var räddad.
Vi landade här hemma för att byta lite kläder för vi skulle ut till husbygget och grilla och käka lite gott.
Skulle kolla i kylen hur mkt cider och grejer vi hade inför helgen så jag visste hur mycket jag skulle gå och köpa på Lördagen. Det slutade med att en fruktsoda (33cl glasflaska) bestämde sig för att attackera mig (troligtvis för att jag hatar fruktsoda) och den landade rakt på foten och troligtvis med botten först.
En sådan smärta har jag då aldrig tidigare känt, jag hoppade runt som en studboll här hemma och smärtan var verkligen intensiv. Marcus lugnade ner mig och fixade is och herrejävlar vad ont det gjorde i min stackars fot!
Kunde knappt gå men vi tog oss ut till grillningen i alla fall.
Lördagens utgång i Karlskoga var bara att glömma, istället somnade vi här hemma på soffan när marcus slutat jobbet. Kroppen tar mycket stryk när man har ont har jag märkt.

Kontentan, jag har fortfarande ont i den där jävla foten, jag tror jag har krossat nåt ben i den eller nåt.

Resten av veckan har jag jobbat bara i princip så intet nytt på denna fronten faktiskt.

Idag slutade jag två, det var riktigt gôtt det- Däremot jobbar Marcus till halv elva så jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med under eftermiddagen och kvällen nu men det blir nog en tur till mamsen och papsen tror jag.

Nu ska jag snart ta mig en dusch i alla fall.

<3

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback