Produktiv dag

Ja idag har jag haft en riktigt produktiv dag på många sätt och vis faktiskt ;)

Jag har städat ur ganka kläder och det blev två stora papperskassar fulla med kläder.
Skönt att bli av med lite och få lite mer space här hemma.
Sen har jag även klickat i väg ett mail och bokat tid för både magen och min handled så nu ska det allt bli ordning på mig någon gång. Förhoppningsvis. Jag är trött på min dumma mage nu alltså.
Skulle även avbeställa en prenumeration men det funkade inte så det återupptar jag imorgon.

Jag har ett stort dilemma. Fan att jag ska vara en jävla fegis alltså.
Jag har lappen till, kanske inte mitt drömjobb men ett jobb helt i min smak och det kan ge mig bra grunder inför framtiden, men jag har missat ansökningstiden den gick ut i Fredags. Linda hejar på mig och säger att det inte gör något hon missade också en gång och fick jobbet ändå. Så om jag klickar iväg min ansökan nu kanske det inte är försent.
Mitt dilemma är att jobbet är i Karlskoga. 100%. Problemet är att både jag och Marcus måste pendla. Jag vet inte om lönen är bra eller något sådant så det är svårt att räkna ut om det lönar sig. På Maxi har jag ju fått ut över 10000(minst) de senaste fyra månaderna i alla fall. Fast jag inte ens har haft 100% på schema. Man får ju så mycket på OB på Maxi och jag tror inte detta jobb innehar något OB alls faktiskt utan det är nog vanlig hederlig kontorstid.
Suck. Dilemma, dilemma. Mår riktigt dåligt av det just nu. det skulle vara sååå kul samtidigt som jag verkligen trivs på maxi. suck och stön är det idag minsann.

Nu ska jag fortsätta att tvätta.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback