och drömmen den blev sann...

ja, nu har jag dem, mina nya röda jeans. haha, hur ska jag kunna bära dem egentligen?
Vilket infall, men nu finns de här hos mig. = )

Hade dubbel danslektion igår och när jag kom hem så kunde jag bara inte släppa det, ååh vad jag älskar dansen nu för tiden!


var i Karlstad hela dagen igår, det var mysigt, knallade runt där med älskling och det var vår i luften!
En gnutta av vårkänslor bubblade upp i min kropp, kanske är det därför jag mår så otroligt gott.


Ibland blir jag så trött på vissa personer, det är lite för mycket snack och alldeles för lite handling alltså.

Jag är ledsen men om du inte kan skärpa dig så vet jag inte. Jag vet att du har och har haft det svårt.
Jag vet precis hur du känner eftersom jag gått igenom detsamma. Men livet och vännerna går inte under för det. Och det betyder inte att dina vänner alltid ska ställa upp på dig, du måste även ge något tillbaka.
Så länge jag kan komma ihåg just nu så är det jag som hört av mig, jag som kommit till dig jag som stöttat dig och frågat hur du mår.
När senast var du här, har du ens varit det?
När senast frågade du mig om hur jag mår?
När senast var du bara spontan och hörde av dig? (tror knappast det hänt någon gång)
När senast fanns du där hos mig?

Jag har alltid sett dig som en av mina bästaste vänner, men jag vetefanken alltså, jag kan nog inte kalla dig det. En bästa vän hör av sig, en bästa vän tar sig tid för en.
men jag borde vara van.


Nu ska jag städa lite, och sen knalla till jobbet och alla godingar där.
Fasiken vad jag trivs där uppe alltså, bättre människor får man leta efter. Puss på er!


Ciao

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback