väckning

Vaknade av telefonen halv nio, det var min lilla Anki från Maxi som ringde, men skulle ha tag på Marcus = /
Hon ursäktade sig dock och sa att jag skulle lägga mig och somna om igen.
men nej, för en gångsskull blev jag inte irriterad utan halv nio var lagomt att knalla upp, speciellt när solen skiner som bara den utanför fönstren.
Men som vanligt så ska jag ju jobba idag så jag vet inte om jag hinner knalla i solskenet.
tar en promenad till jobbet i alla fall, om mina skavsår tillåter, jag tar fan tofflor annars!


Allt är jobbigt nästintill jämt just nu. Det som var så bra, trodde jag skulle slippa allt sånt här.


Idag ska jag se om jag kan få ledigt vecka 15, jag tror inte det, men jag hoppas verkligen!
Isåfall åker vi nog till Portugal då, jag har längtat dit sen vi åkte hem förra året!
Trodde inte att vi skulle åka dit något mer, men längtan är för stor från oss båda.
Plus att Grekland inte har säsong just då, och grekland vill jag åka till när det är varmt och gott där.
Kommer förlora 2800 på att ta ledigt men resan får vi betald så jag får väl se det som att jag betalar resan med att vara ledig och förlora de där. Det kan det lätt vara värt. Kommer ändå få semesterersättningen i maj sen så jag förlorar inte så mycket ändå.

Jag behöver den här resan, väldigt mycket.



                                                                                                                 Why do all good things come to an end ?


Ikväll ska det bli en underbart kväll!
Kolla resor.
Garden state och god mat kanske?
Vi behöver detta, mer än någonsin.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback