morr, kan det bli mer komplicerat, tack!

Jaa, då har jag fått reda på att jag ska bli kassaledare i sommar, vilket resulterar i en enda veckas ledighet.
Dock så blir schemat bättre än vad jag har nu, mindre men längre dagar och det tackar jag inte nej till.

Jag fick också reda på en välidgt mycket mindre kul sak.
JAG FÅR INGEN SEMESTERERSÄTTNING!!!
Morr, jag vet inte vad jag ska göra. har verkligen räknat med att få en massa pengar nu i maj ju.
Det var ju därför jag tog ledigt (utan lön) i april så vi kunde åka till Portugal, tänkte att jag ändå skulle klara mig tack vare att jag skulle få flera tusen extra i alla fall.
men tjii fick jag, och inte bara jag, inga pengar betalas ut.
Jag har jobbat och tjänat alldeles för mycket enligt nån gubbe på nåt lönekontor nånstans, inklusive Lena på vårat lönekontor, så de vill inte betala ut en sån stor summa utan jag måste ta ut semester!
Semester kan jag inte ta ut eftersom jag ska vara kassaledare för jag behövs ju verkligen hela sommaren. såå jag, eller rättare sagt vi, vet inte hur jag ska kunna få ut mina pengar.
Jag får tio dagar extra lön för april iallafall lovade annika så det ska ju täcka upp det jag förlorade på Portugal. sen tjänar jag så bra så att jag klarar mig ändå då.
Kanske kan ta ut semester i höst eller nåt sen istället och åka nånstans.

Det ôrner sej! som alltid.


På måndag blir det klippning och färgning. ska bli gôtt! Det har jag längtat efter.

Jag ska bli bättre på uppdateringen, promise! (det kanske inte ens är nån som läser)

/A


Kommentarer
Elin säger:

jag är en trogen läsare, så lite uppdatering uppskattas, det är bloggar jag fördriver mina timmar med när jag sitter på jobbet :)
krams*

2007-05-05 | 11:25:33
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
Darkalith säger:

Klart man läser Anna ;)
Kollar ju här varje dag nästan :D

2007-05-05 | 15:51:46
Leif säger:

Alltid lika intressant att läsa din blog!

2007-05-06 | 07:05:47
Bloggadress: http://www.svensk-golf.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback