one week

Uschiamejjen vad tiden bara rinner i väg.
Jag har aldrig tid att skriva eller sätta mig ner för att bara vara.
Hela tiden är det något som måste göras :/

En kort sammanfattning om min senaste vecka.
Blev 21 i Måndags och som vanligt nu för tiden så är födelsedagen bara en dag som alla andra.
Jag klev upp och hittade en underbar skagenbaguette till mig, sen jobbade jag och efter jobbet åt vi lite god mat och så öppnade jag lite paket ;) Sen satt vi till 2 natten till tisdag med Marcus hemtenta. Han citerade och jag skrev. Visst är jag en snäll flickvän ?
Tack för alla grattis sms, många var riktigt oväntade, trodde inte ni kom ihåg mig, det värmde min dag!
Sen finns det ju de som helt och hållet struntade i (?) eller glömde bort mig, men sånt är livet.

Tisdag, jobb.

Onsdag åkte jag till mamsen och pappsen. Kalas på kvällen och mer paketöppning ;)

Torsdag, röd dag = 100% i Ob. alltså dubbellön. aldrig fel.

Fredag, åkte till Karlstad för lite shopping med Elin. Vi kom dit 0940 och åkte hem 1440. alltså fem timmar på stan, det var nog mitt rekord tror jag. Vi hade väldigt trevligt och jag hittade två klänningar, snygga solisar och ett par nya stövlar. meeelovie.

Lördag, jobb till halv sju, Vicki hämtade mig efter jobbet och vi åkte till jessica där några tjejor samlats.
Sen vidare till "Hemma hos" där Linda och två till hade födelsedagsfest. Det var helt ok. Gick dock hem vid tolv ungefär eftersom jag skulle jobba hela söndagen. men det var trevligt att träffa alla utanför jobbet en sväng och det blev skratt och tokerier. Kände mig dock inte så snygg eftersom jag bara slängde på mig nåt efter jobbet i omklädningsrummet och sminket var allt annat än fräscht. men men ;)

Söndag, jobb som sagt och sen bara softning.

Idag så har jag dans, men jag struntar i den. är så himla trött! Så jag ska ta min lediga dag och bara vara.
spela lite gitarr, läsa lite tidningar, lämna in våran tv :'(
och som sagt bara vara.
det behöver jag och det är jag verkligen värd!


Marcus blev kassaledare nummer 3 på jobbet. Wiie, är så glad för hans skull.
Jag har varit lite orolig för det har ju spekulerats i vem som skulle bli och den tycker inte jag skulle passa alls.
Marcus kommer göra ett toppenjobb det vet jag! Sen är det liite coolt att det faktiskt är en kille som är kassaledare också. Ska bli intressant att se honom gå runt med midjeväskan och växla pengar:)

Dock finns det ett stort negativ med det. vi kommer nog inte ha ledigt samtidigt någon gång. skitockså!
Vi får väl hoppas att Annika fixar det på bästa sätt, hon vet ju att vi vill ha ledigt lite samtidigt.
Vi måste ju åka till Västkusten och Gotland!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback