Torsdag

Fy, det är verkligen redan torsdag.
Dagarna bara flyger fram och det känns som att jag faktiskt inte hinner med.
Massa disk var det igår men jag hann allt färdigt och jag var så duktig = )

Hur gick stängningen/tömningen nu då?
Den gick jättebra, det var inte alls svårt och krångligt som jag hade trott.
Jessica är bra på att lära ut också så det funkade bra.
Skulle nog kunna stänga helt själv redan idag.
Men ska nog gå med en gång till tror jag och se vad jag kommer ihåg från igår.
Vi fastnade och pratade en stund innan vi cyklade åt varsitt håll och det roligaste var verkligen när bådas mobiler ringer samtidigt. Det var våra kära älsklingar som undrade vart vi tagit vägen. haha vad söta de är! = )


Idag ska jag försöka svara på ett brev som jag fick säkert för ett år sedan, jag skäms att jag inte har tagit mig tid för det förrän nu, men bättre sent än aldrig har jag hört, jag hoppas den personen känner detsamma.


ciao ciao

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback