Badminton

Imorn ska jag och M spela badminton och ringa Nautilus gym!
Ser verkligen fram emot det.
Har tjatat på honom om badminton i säkert två år snart och det blir aldrig av, men imorn så =)
Jag, Jenny och Madde brukade ju vara iväg ganska ofta förr i tiden, det saknar jag.

Ser verkligen fram emot att få börja på gym också.
Börjar känna mig pluffsig nu.
Jag vet, jag är inte stor men börjar jag inte nu så kommer det vara för sent sen.
Det går fort när man är en godisråtta som mig...

En ny Anna ska formas = )
Ska även börja fundera på att skicka in till namnregistret också, är för snål för det just nu.
Det känns onödigt att först byta till mitt förnamn, för att sedan om något halvår eller så byta efternamnet också.
Det är efternamnet som kostar 1500 att byta och jag känner att de pengarna vill jag hellre lägga på julklappar och Göteborg för tillfället så jag får gott vänta till efter allt sen.
Känns bara krångligt att först byta förnamnet, och ändra på körkort och shit och sen gå igenom samma process en gång till.

Den som väntar på något gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback